Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE:

2 aikuista neitokakadua etsii kotia 2 kuukautta 3 viikkoa sitten #2381

• ElisaR01
  • ElisaR01 hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • New Member
  • New Member
  • Vastaanotettu kiitos 0
Etsin uutta kotia neitokakaduilleni Figarolle ja Cleolle.
Figaro on 6v koiras ja Cleo noin 6,5 vuotias naaras.
Joudun luopumaan heistä omien pahentuneiden allergia oireiden ja muuttuneen elämäntilanteenvuoksi. Päätös on ollut todella vaikea. Nämä linnut on ollut minulla koko aikuisiän ja ovat kuin perhettä ja todella rakkaita.
Figaro on ollut minulla luovutus ikäisestä asti ja hän on todella innokas laulamaan ja tykkää todella paljon huomiosta. Figaro on myös käsikesy ja tykkää istua päänpäällä ja rakastaa rapsutuksia.
Cleon otin figarolle kaveriksi myöhemmin ja hän on kodinvaihtaja. Cleo ei ole käsikesy mutta ei myöskään pelkää ihmistä, ja uskaltaa ottaa joskus herkkuja kädestä.  Cleo on todella kiltti luonteeltaan oikea pikku lady.
Haluaisin että uudessa kodissa olisi kokemusta linnuista ja että heillä olisi mahdollisuus olla suurimmaksi osaksi vapaana ja lentää. En ole itse pystynyt sitä mahdollisuutta heille antamaan ja haluaisin että heillä olisi paremmat olot kuin mitä pystyn itse heille antamaan.
Asumme Kaarinassa ja kuljetus onnistuu kulunkorvausta vastaan. Olisin todella iloinen jos uusi koti löytyisi läheltä ja saisin joskus tulla heitä katsomaan ja kuulla miten heillä menee.
Jos kiinnostuit kerron mielelläni heistä lisää.
Kodin etsisellä ei ole välitön kiire joten katson rauhassa sellaisen kodin johon pystyn hyvillä mielin antamaan heidät.
Jos näit ilmoituksen Facebookissa voit ottaa sitä kautta minuun yhteyttä tai sähköpostilla
Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Liitetiedostot:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

Viimeksi muokattu: : ElisaR01. Syy: Kuvien lisäys
  • Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.077 sekuntia