Tervetuloa, Vieras
Käyttäjätunnus: Salasana: Muista minut
  • Sivu:
  • 1

AIHE:

2 undulaattia tarvikkeineen 1 kuukausi 5 tuntia sitten #1636

• annas
  • annas hahmo Kirjoittaja
  • Poissa
  • New Member
  • New Member
  • Vastaanotettu kiitos 0
Uutta kotia etsii kaksi 4-vuotiasta undulaattia. Viljo jaTimon ovat sisaruksia, niillä on eri emot, mutta sama isä. Viljo on nimestään huolimatta todennäköisesti tyttöundu, mutta luulimme häntä pienenä koiraslinnuksi. Viljo ja Timon ovat olleet minulla pienestä asti ja olen ne suoraan kasvattajalta ostanut. Molemmat ovat pysyneet tähän päivään asti terveinä ja ovat hyvin iloisia ja vilkkaita lintuja. Timon erityisesti rakastaa lentämistä, Viljo taas tykkää tutkia ja tuhota tavaroita.

Kuulostaa ehkä julmalta, mutta olen jo pitkää halunnut "eroon" undulaateistani - olen omistanut undulaatteja vuodesta 2005 lähtien ja parveeni on aina jostain tupsahtanut lisää, vaikka monesti olen ajatellut että lopetan lintuharrastuksen. Nyt kun parvestani kuoli viimeinen vanha lintu, päätin että etsin Viljolle ja Timpalle yhteisen kodin ja taipaleeni undulaatinomistajana päättyy tähän.
Linnut ovat minulle äärettömän tärkeitä, eikä minulla ole kiire tai pakko löytää heille uutta kotia, vaan linnut lähtevät vain oikean kodin löytyessä. Uudessa kodissa pitää ehdottomasti olla lentomahdollisuus, sillä tämä kaksikko rakastaa touhuta häkin ulkopuolella. En myy lintujani ensimmäisiksi linnuiksi, vaan etsin kotia jossa on entuudestaan ollut lintuja ja että uudessa kodissa ollaan tietoisia siitä miten äänekkäitä ja sotkuisia linnut voivat olla.

Viljo ja Timon eivät ole käsikesyjä, mutta tulevat syömään kädestä. Viljo on väriltään valkoinen ja Timon sininen.
Linnut asustelevat Raumalla, ja lintuja saa tulla moikkaamaan.
Undujen mukana tulee häkki (Zooplussasta ostettu Ferplast Piano 6, P 87 x L 46,5 x K 70), kuljetushäkki, ruokaa ja kasa leluja. Luovutusmaksu 60€.
Yhteydenotot alustavasti sähköpostiin Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
Liitetiedostot:

Kirjaudu tai Rekisteröidy liittyäksesi keskusteluun.

• Sivu:
  • 1
Sivu luotiin ajassa: 0.116 sekuntia